|
Anthony Kiedis | Fan Des Red Hot | Vrai fan des Red Hot |  |  | 222 messages postés |
| Posté le 31-07-2005 à 12:33:39
| My friends "One hot minute [#4]" -------------------------------------------------------------------------------- My friends are so depressed I feel the question Of your loneliness Confide..., 'cause I'll be on your side You know I will, you know I will X Girlfriend called me up Alone and desperate On the prison phone They want... to give her 7 years For being sad I love all of you Hurt by the cold So hard and lonely too When you don't know yourself My friends are so distressed And standing on The brink of emptiness No words... I know of to express This emptiness I love all of you Hurt by the cold So hard and lonely too When you don't know yourself Imagine me taught by tragedy Release is peace I heard a little girl And what she said Was something beautiful To give... your love No matter what I love all of you Hurt by the cold So hard and lonely too When you don't know yourself
-------------------- Anthony Kiedis le créateur des Red Hot Chili Peppers |
|
Anthony Kiedis | Fan Des Red Hot | Vrai fan des Red Hot |  |  | 222 messages postés |
| Posté le 27-08-2005 à 10:09:02
| traduction de My Friends: --------------- Mes amis sont tellement déprimés Que je sens la question De ta solitude Confession... car je serai à tes cotés Tu sais que je le voudrais, tu sais que je le voudrais Une petite amie m'a appelé Seule et désespérée A un téléphone de prison Ils veulent... lui donner 7 ans Pour avoir été triste [Refrain] J'aime tout de toi Blessée par le froid Si difficile et seule aussi Quand tu ne te connais pas Mes amis sont tant dans la détresse Et se tiennent au bord du vide Pas de mots... Je sais l'exprimer Ce vide [Refrain] Imagine-moi, enseigné par la tragédie La délivrance est paix J'ai entendu une petite fille Et ce que qu'elle a dit Etait quelque chose de beau Pour donner... ton amour Coûte que coûte
|
Michael Flea Balzary | Aime un peu les Red Hot |  |  | 56 messages postés |
| Posté le 28-08-2005 à 16:42:10
| trop zarbe la traduction tu trouve pas |
|
| Posté le 31-08-2005 à 19:52:54
| ouai un peu
|
|